PENGIKUT

Tuesday

MACAM HAPE.

urgh. dah masuk 3 kali post entry baru untuk hari ni. dan lagi sekali dah buat blogspot ni jadi diaryspot. hello. bila masa kau tak pernah buat semua benda jadi diary kau nih? well, ada aku kesah? memang kauorang pun tak kesah. sebelum nak bercakap lagi benda2 crap, sebenarnya aku tengah suspicious. kenapa muka buku dia dah jadi macam tuh? selalu macam lain kali ni dah jadi lain. huh! ada yang tak kene nih. eh. sibuk je nak tahu aku tengah pot pet pasal sape kan? dah tak payah nak amik tahu, tak payah nak tanya2 sebab benda biasa je dalam kehidupan yang penuh pancaroba nih. eh. ye. betul dah macam jadi stalker sejak beberapa bulan mestilah tahu perubahan2 yang berlaku ke atas profile dia tersebut kan. oh. hello. yang kau sibuk lagi ni kenapa? mestilah aku kene sibuk. kenapa kau pulak yang nak kene sibuk kan?tiba2 macam tahu lagi satu perkara lepas godek2 lagi internet nih. arghhhh!!!!. (aku boleh type bodoh kan?) KEJUJURAN! YEAH! THAT'S THE WORD. MANA KEJUJURAN?? sucks lah!!aku dah sejujur mungkin. kau perkotak katikkan. fine! so long sucker! oh. baru tahu hidup aku ni takde improvisasi. apalah improvisasi tu kan? lame betul. miahahaha!! so, i wish this becoming new year, yup 2011. i change into new me. yup. saya yang tak bosan hidupnya. gembira dengan hidupnya. buat je apa2 selagi tak melampaui batas, selagi tak mencemarkan maruah mak ayah. tak payah kisah apa orang nak cakap. ah. memang tak kisah, tapi selalu sangat fikir perasaan orang. oh mungkin semua orang yang kat "sana" perlu berubah. ye. berubah dan jangan jaga tepi kain orang. mulut celupas macam longkang. ewah. dah emo. kau type dengan gaya macam nih hanya sekadar nak emo ke? tak payah. lupakan.mari pergi jadikan emo kepada head banging. pergh. aku pun tak tahu apa aku type nih. tapi ini adalah sebahagian yang perlu aku lakukan supaya aku tak mencarut dan tak merosakkan pemikiran sendiri. harap semua tak marah. dan ini bukan entry nak hantar virus. oh. btw, please dont keep asking about my love life. now,its irritating me. ntah. sekarang ia dah menjadi irritating. maaflah ye joyah, gayah,mona, cik kiah serta ahli2 kelab gossip yang lain. tak payah tanya atau tak payah nak sebuk2 dah. kalau aku upgrade sesuatu tentang love life aku. ha, baca yang tu je jangan nak tanya lelebih. i'm sorry sebab terpaksa cakap dengan nada yang macam kasar dan macam tak fikir hati orang nih. but, seriously, cuba baca dengan nada gurauan dan santai, konfem korang leh terima dengan senang hati. walaupun kau ada salah silah darah keturunan dengan aku atau apa. but please, do respect my own privacy. please, dont keep asking about this thing again?? por faour.. T__T bukan apa, aku dah macam jadi rimas. aku takut termarah pulak nanti kat darling2 semua. seriously i wont that happen. nanti rosak pulak hubungan kita semua kan ahli kelab gossip. dont worry, if the relationship is real, it will release soon ok. ^__^v. enough all about me. this blog will be more happier and will be more worldwide as the best as the owner can do. ok? dahlah kan, menype macam haprak entry nih. maka sekian, dari bilik berita. roger and out.

No comments: