PENGIKUT

Friday

wanita cantik.

[sumber pakcik google]
assalamualaikum..
cantik kan wanita diatas?
aku suka tengok dia ni since dia kat af lagi. serius, dia sangat cantik. dulu, masa kat af dianya tudung tidak selabuh ini. tapi semakin dia dalam dunia artis ni dia makin melabuhkan tudungnya.. i am very in love with her... <3 <3 <3

[sumber pakcik google] 

pernah dengar kan pasal heliza helmi hijab? dah lama aku carik tudung yang heliza ni pakai. masa heliza belum publish aku dah naik gila nak cari dari sape aku nak beli. alih-alih aku bukak page dia hari ni, dia dah update nak beli katne. yes!! berdesup aku g tengok habis satu album. memang cantik dan oh mak aih, harganya.. well, benda yang cantik memang selalunya mahal. kene tunggu keje dulu lah baru leh pakai heliza helmi hijab ni. HAHAHAHAHAHA!!

[sumber: pakcik google]

first time jatuh hati ngan heliza helmi hijab ni  masa tengok gambar kat atas ni. aduh mak ai.. sangat-sangat jatuh hati.. hmm.. 

itu je yang mak nak gossip kan hari ni uolls!! 

ok bai. = )


*ada sesapa nak bagi hadiah besday kat aku tudung ni tak? hihihihihihihihiihihi~~~

No comments: