PENGIKUT

Wednesday

HAI MALAYSIA!!


alhamdulillah...weaaaaahoooooooo!!!!

MALAYSIA MENANG. UIKS MEMANG EXCITED SEBAB TUH CAPSLOCK. KALAU BOLEH NAK GUNA DOUBLE CAPSLOCK. T__T

macam biasa kalau tengok bola memang tak boleh lari dari tepuk simen. sebab nya, sakit hati bila bola nyaris2 masuk gol lawan tapi tak jadi nak masuk.

TAHNIAH MALAYSIA!! berbaloi suara i dah habis sebab jerit. berbaloi bila jiran tegur;

"err.. rumah dia ni anak dara ke yang menjerit macam orang gila tuh?"

"ye makcik. saya lah yang menjerit tuh." =__=V


memang salute khairul fahmi che mat lah.
WA CAYA SAMA LU LAH APEX!
(sekarang nak pergi cari jodoh penjaga gol lah. =__=
)
tak payah nak suka sangat, dia dah ade awek.
nah amik LINK AWEK APEX
awek dia cun woo.. dah tak payah kacau.
(hai kak elia. T__T)


apelah agaknya kan tajuk akhbar esok. lebih2 lagi akhbar indonesia yang terlalu suka provokasi. peliklah macam mana wartawan boleh mempunyai fikiran seperti itu. maaflah kalau kritikan terlalu pedas. cuba berfikiran secara matang. akhbar adalah media yang paling besar pengaruhnya. kalau digunakan dengan cara yang baik, baiklah pemikiran para pembacanya. terlalu banyak provokasi dan emosi. kalah dan menang adat pertandingan. kalau semua nak menang baik tak payah lawan. buat sendiri piala suzuki tuh. jangan jadi macam pepatah,

"rumah dah siap pahat berbunyi."


TAHNIAH MALAYSIA!


~heart~
hye, safee sali. awak dengan saya beza 5 tahun jerk.
tempat tinggal kita sama lah.
err.. kebetulan no jersi awak sama dengan jersi bertuah saya.. T__T


DAH TAK PAYAH NAK MENGGATAL.
BYE.

2 comments:

Mohamadazhan hjDesa said...

tahniah Malaysia!!!!!!!! :) beza setahun ja.hehe.tak dak kaitan pun

amalina wahida said...

adazhan~> beza setahun? hahahaha..