PENGIKUT

Saturday

M . I . M . P . I

percaya tak kalau aku kata kebanyakan mimpi yang aku selalu mimpi waktu tidur secara kebetulan dah jadi dejavoo. aku tak obses dengan mimpi sebab bagi aku mimpi nih mainan tidur dan tak boleh nak percaya langsung. takdelah pulak aku nak pergi tilik nasib tanya pasal mimpi ke ape kejadah kan. btw, aku seorang manusia yang jarang mimpi. alhamdulillah, tidur selalu lena macam baby mamypoko.T__T (apa kau type nih amal. sekejap kata mimpi kau dejavoo sekejap kata kau jarang mimpi. ayat macam kejadah ni kenapa?) ah. harap korang paham lah apa yang aku bebel kan nih ye.

sebenarnya aku nak cerita yang mimpi yang aku mimpi malam tadi membelenggu jiwa aku sekarang. aiseyhman... tak pernah2 macam ni tiba2 wa jadi goyang lak dengan mimpi malam tadi.. wa pun tatau apa yang wa ngarut sekarang ni. wa chow dulu lah. dah maghrib. daaa~~

No comments: