PENGIKUT

Sunday

TERUJA

aku pernah bagitau korang sume kan yang aku memang akan suka teruja pada sesuatu untuk tempoh masa yang lama kan?aku malas nak bagi link entry teruja1 tuh. muahahha.. korang rajin2 lah ye explore entries aku yang lepas2. (kalau rajin lah. kalau malas aku tak kesah pon)

dan sekarang aku tengah teruja akan sesuatu. esok. adalah hari penentunya. EH APESAL AKU MACAM TAK SABAR NAK TUNGGU HARI ESOK NIH?? walaupun nak tengok cerita janin tadi tak dapat sebab reserve dah burn sebab tiba2 kene bawak adik pergi klinik tgn nak kene balut nak kene amik krim lah bagai kan.lepastu terbawak adik yang bawah 18 tahun sebanak 4 orang! hampeh tak boleh masuk bagai kan. ah! takpe. hari lain boleh tengok si janin tuh. siapa nak teman i? (aik? apesal tetiba tukar ganti diri kepada "i" nih?)

baiklah. kita tunggu esok eh. aku nak korang teruja sekali dengan aku. cepat2!!!!! berdiri tegak sambil jerit TERUJA!!TERUJA!!TERUJA!! LAPAR!! memang jauhlah nak menyimpang teruja sampai ke lapar kan.

ah. lagi satu harap jangan kecil hati ye kepada dua blogger yang dah jemput aku untuk join contest dan satu lagi pencarian blogger peramah tuh. nanti saya (aik?) buat bila saya ada kelapangan untuk fokus pada kedua2 jemputan tuh dengan hati dan akal fikiran serta perasaan yang bersih dan tidak terumbang-ambing. (oh. kau memang suka menyimpang kan?)

oh. oklah nak tido dan bangun awal. sebab dah teruja nak bangun untuk hari esok. =))

No comments: