PENGIKUT

Friday

MACAM MANA EH?

sejak akhir2 ni aku ada masalah bila tertengok beberapa perkara. antaranya adalah:

aku jadi sakit hati bila tengok makhluk nih



lagi besar makhluk ni lagi bertambah sakit hati.



aku jadi menyampah bila tengok kain nih.



tak kira apa corak sekalipun kalau dah benda kat atas ni tergolong dalam keluarga
yang sama, tahap ke menyampahan aku semakin berleluasa.

hati aku macam kene tikam2 bila aku dengar lagu nih.









lagu ni boleh buat aku menangis teresak-esak sampai hingus belenguih tahu. sakit kepala menangis tanpa rela nih.


aku rasa macam nak menangis bila nampak baju brand kat bawah nih.



lagi bertambah sakit hati bila aku ternampak baju brand nih dipakai oleh
"dia" <--- merujuk kepada perempuan.




macam mana eh nak buat? dah macam2 cara dah aku cuba cool down. tapi adrenalin aku jadi semacam bila tertengok benda2 diatas. serata mana aku pergi aku akan nampak benda2 kat atas nih. tak tenang lah ada perasaan macam nih. ='(

6 comments:

Admin said...

hmm bile xslesa ngn sseorang,
sgala tntg dia adlah ssuatu yg mnyesakkan..

chear up dear, i know u can do it!
^^,

amalina wahida said...

i'll try my best... thanks~~

kulutt said...

jangan ikotkan sangat perasaan ko tu cik amalina. erm.. nk upah anta buku!

amalina wahida said...

kulutt~> kalo ikut perasaan dah lama aku hamburkan benda2 nih depan2....=P

**upah tk nak kasi sebab saya tak makan rasuah. hahaha!!**

Anonymous said...

owh, kira kamu anti rasuah la ni? hahaha.. ngek!

amalina wahida said...

kulutt~> of course!! ngeee~~