PENGIKUT

Friday

APA YANG ADA DENGAN ANGKA 3

bagun pagi dah lapar.
takde kerja lain ke??
kenapa mesti kita rasa lapar pagi pagi ye?
padahal semalam aku dah makan.. kenapa hari ini lapar kembali?
mana pergi semua makanan yang aku makan sebelum sebelum ni.
(aku tahu kau mesti kata dah jadi najis kan?)
lupakan tentang itu semua..
kita masuk bab lain.

ok! hari ni ada kelas MAB
so.. kena pergi.
ok hari ini adalah hari yang paling aku tak nak hadapi.
sebab macam macam benda aku kena buat.
ada taklimat periksa.
so wajib attend..
tapi dalam masa yang sama.. hari ni juga nak kena ambil baju kurung dekat mak usu.
selepas itu.. hari ni juga aku kena balik rumah sebab sepupu aku kahwin.

untuk lebih menarik
aku kena ambil baju kurung dalam kira kira pukul 3.00 petang
(mungkin boleh diawalkan)
aku kena pergi taklimat periksa dalam pukul 3.15 atau 3.30 petang.
(ini tidak boleh diawal atau dilambatkan)
aku kena balik rumah sekitar pukul 3.00 juga.
(kalau lambat aku mungkin sampai sana malam dan acara mungkin sudah habis)

kau orang cuba fikir aku nak kena buat 3 benda yang mengambil jangka masa yang lama
pada pukul 3.00 petang

hari ini aku benci angka 3!!!!!!

No comments: