PENGIKUT

Tuesday

tak tahu tentang apa

bosan kan asyik post entry tentang schedule (weyh! aku dah pandai eje schedule weyh!!) aku yang macam entah hape hape

punya busy dan macam busy gila dari orang lain kan..

bosan kau tahu!!

bosan!!!!



okeyh.. sabar.

sekarang aku dah tak macam busy sebab macam lagak ngeri buat kerja entah hape hape

sejak balik cuti deepavali selama suka hati nak berapa lama macam aku yang sambut raya.

(ok..dulu cakap orang sekarang kau pulak buat benda yang sama jakun nak cuti lama lama)

heh!!

mestilah cuti yang diberi mesti dinikmati bersama keluarga tercinta yang jauh di mata..

(ok!! sekarang dah homesick balik walaupun baru malam tadi tiba batu pahat)





aku terkejut!!! kau orang terkejut tak???

terkejut sebab roti yang aku rasa macam tak boleh survive sebelum pulang

cuti deepavali seminggu yang lalu masih tidak berkulat.

(kau rasa kalau makan.. sakit perut tak??)

aku dah makan tiga keping.. LAPAR!!!





insyaAllah, 21,22 dan 23 ni aku akan jalani ujian amali

(heh!!! tadi dah kata bosan bercerita tentang jadual yg busy tuh!!)

jadual?? ok tak nak aku nak guna perkataan schedule(aku dah pandai eja lah weyh!!!)

tak malu dah hidup 20 tahun baru pandai eja schedule.

baiklah.. saya janji akan post entry tentang benda lain pula sebab selepas ini

saya hanya akan tertumpu pada 4 paper final sahaja.





tapi..

bukan lumrah hidup sebagai seorang yang dah berumur 20 tahun..

masih belajar.. anak kesayangan mak dan ayah..

anak kedua yang degil.. masih single.. (stop!! ini tak payah cerita)

lumrah lah kan.. cerita tentang belajar..

so.. kenapa kau nak bosan bosan pulak???

habis nak aku post tentang apa??

suami?? maaf! saya masih bujang..

tentang family?? oh.. anda mungkin kata

"show off gila amalina tuh.. macam dia je ada wonderful (sentiasa keliru ada double 'l' atau tak kat hujung ejaan ni) family.."



tentang boyfriends?? macam takde cerita lain je kan.. m.e.n.y.a.m.p.a.h!!!

tentang kawan kawan?? anda boleh tengok dekat entry sebelum sebelum ni sungguh banyak cerita tentang sahabat handai ni.

tentang diri sendiri?? apa yang aku rasa??





INI BELOG SAYA.. SUKA HATI LAH NAK TULIS TENTANG APA

eh2.. tak marah eh.. sebab dalam fikiran terus tertera perkataan MARAH bila capital letter muncul..





*anggaplah entry ni dah habis**

No comments: