PENGIKUT

Sunday

ada pil tidur yang boleh hilangkan ingatan tak?

Tengok cerita hidustan secara marathon buat mata aku bengkak bengkak
Bengkak sebab menangis tanpa henti.

Tengok cerita hindustan banyak banyak
Menangis banyak banyak
Pun tak dapat rawat hati ni lagi..

Mata dah sembap macam kena tumbuk
Dah sampai sakit kepala nak menangis
Habis nangis masih teringat lagi apa yang jadi

Macam mana nak buat..
Dah cakap tak nak nangis
Tapi tindakan refleks tangisan ni bekerja dengan bersungguh sungguh pulak sejak 2 hari ni..

Cerita khabi kushi khabi gham memang tak payah cakap
Aku memang menangis sungguh sungguh..
Cerita dah memang bapak sedih gila
Bercampur baur dengan hati yang tak tenang
Mencurah curah laju air mata..

Tengok cerita mohabbatein
Membuatkan aku bertambah tambah teringat apa yang jadi..

”kalau kamu cintakan seseorang, hanya pergi padanya dan katakan padanya.. tidak kiralah samada dia menerima atau menolak cinta kamu...” (mohabbatein)

”jangan berhenti mencintai dia hanya kerana dia telah bersama dengan orang lain, cinta diibaratkan seperti kehidupan.. kehidupan itu berterusan.. maka kenapa mesti berhenti mencintai..” (mohabbatein)

Gila sakit kepala aku nak menangis lagi..
Looser gila aku rasa..


Redhakan aku dengan ketentuan-MU
Berikan aku sedikit kekuatan-MU


p/s: wish me luck to be more stronger.. recovering myself, my heart, my soul…

No comments: