PENGIKUT

Saturday

boleh tak kalau hari ni aku nak menjiwang??


owh.. ape motif gambar dia atas?? (abaikan english yang berterabur)
ye..
saya nak mintak izin untuk menjiwang hari ini..padahal hari-hari jiwang
sampai rasa mual nak muntah.
ah!! tak kiralah.. aku nak menjiwang jugak hari ni.
baiklah bertemu lagi dalam rancangannnnn..
jiwangnya hatiku.
kau nak jiwang pasal apa ni amal?
kau tak ngantok ke sepanjang hari kau buat kerja tak berhenti
sekarang nak menjiwang pulak! sudah pergi kau ke katil sana
tido!!
cukup!! merepek macam kerepek je.
hmm..
rasanya aku nak menjiwang hari ni
tentang seseorang..
ye seorang je..
tak boleh nak banyak-banyak
sebab memang hanya dia seorang (ecehh.. jiwang sungguh ni!!)
dulu..
aku tak kenal se'orang' tu..
aku tak perasan langsung tentang kewujudan dia.
tapi..ada beberapa insiden yang menyebabkan
dia menjadi se'orang' yang
di dalam jaga ku tercari cari
di dalam tidur ku termimpi mimpi..(nyanyi ikut rentak u kays)
siapakah gadis (gadis?? bukan lah)
siapakah lelaki itu..
sungguh..
aku tak suka layan layan perasaan jiwang ini
walaupun umur dah meningkat tua (tua?? )
tak nak guna perkataan tua. guna perkataan matang.. haa..
walaupun umur dah semakin matang
saya.. ye.. saya memang tak nak
benda benda layan ni.. (kau jangan fikir yang bukan2 pulak!)
memang.
selepas beberapa kali benda benda layan ni putus di tengah jalan..
ye.. saya ye.. saya.. memang dah lupakan benda benda layan ni
yang aku tahu.. aku kena sayang diri aku sendiri dulu..
keluarga menjadi keutamaan aku
pelajaran menjadi no 1.
tapi
manusia kan..
memang tak boleh lari..
lagi lari lagi banyak yang datang..
ye.. betul..
macam seseorang tu..
susah lah nak terangkan kat sini..
tapi kan..
kalau kau orang nak tahu..
memang dia yang....... lalalallalalalalala!! hahahha padan muka kau orang..
fikirlah ayat seterusnya sendiri ye.
ok. cukup. i malu tau.. auwww!! hahahahha!! sudah amal. baik kau tidor..

2 comments:

nursuhaila said...

HUHUHU
benda2 ni slalo wat kiter hampa kan
tapy kiter x boleh lari dari perasaan jiwang ni

Anonymous said...

amaaaaa.....cite cepat!:D

-nuraaminahazhar-