PENGIKUT

Wednesday

TUNGGU 'KAMU' SAMPAI SYURGA

saya mengaku..
tunggu kamu sangat bosan dan mengantuk..
tunggu kamu sangat menyiksakan jiwa lara..
tunggu kamu... hmm.. saya kehilangan kata kata..


aku view friendster ' dia ' lagi..
setiap kali bila masuk website friendster aku akan view profile dia..
ok sekarang rasa nak kerat jari yang klik mouse ni..
rasa nak potong hati yang menyuruh tangan bergerak klik mouse
rasa nak hancurkan otak sebab asyik terfikir nak view profile 'dia'.


kamo semua tahu kan..
aku sangat sangat sangat sangat sangat (ulang seberapa banyak yang kamu boleh) takut dengan
C . I . N . T . A
perkataan ni macam keramat bagi aku..
makin aku mengelak.. makin dekat dia datang..
sampai aku menyampah dengan diri sendiri.
(sayangi diri anda sepenuhnya)

sekarang.. lagu sampai syurga dari faizal tahir
asyik menyanyi nyanyi dalam otak ni.. ( macam menganjing aku pun ada)

tapi.. bila hayati lirik lagu nih..
i am realize.. i think i will wait for him.. sampai bila.. itu aku tak tahu..

Faizal Tahir - Sampai Syurga
Ku membenarkan jiwaku
Untuk mencintaimu
Ku persembahkan hidupkuUntuk bersama kamu
Dan diriku untuk kamu
Belum pernah kumerasai begitu
Semua itu telah berlalu

Harapanku palsu
Dan mungkin hari yang satu
Terus ku tertunggu
Di hatiku masih kamu

Belum pernah ku ingin terus memburu
Aku lemah tanpa kamu

Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu
Namun aku tetap aku

Yang terbaik untuk diriku
Hanya satuHanya kamu
Ku membiarkan hatiku

Untuk merinduimu
Ku menghamparkan sakitku
Untuk tatapan kamu
Bersamamu harapanku

Hilang dalam terang yang membutakanku
Aku lemah tanpa kamu

Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu
Sampai syurga ku menunggu

Sampai syurga ku cintamu
Hanya kamu

Dan segala yang ku ada
Ku berikan semua
Untuk dirimu saja
Ku mahu dirimu

Bahagia untuk selamanya
Biar sampai syurga
Aku menunggu cinta darimu
Agar ku sempurna
Aku fahami aku bukan terbaik

Untuk dirimu
Namun aku tetap aku
Yang terbaik tuk diriku
Hanya satu
Aku lemah tanpa kamu

Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu
Sampai syurga ku menunggu

Sampai syurga ku cintamuHanya kamu

No comments: