PENGIKUT

Tuesday

tengoklah..jangan jeles sudah..

kamoo semua masih ingat lagi subjek numerical literacy??
untuk pengetahuan umum aku dah dapat xsignment pertama untuk subjek nih.


yer.. tepat sekali subjek yang aku boleh menconteng-conteng masa lecturer tgh lecture!
yelah-yerlah.. mengaku bukan conteng..tapi bercinta.. tulis-tulis nama macam budak nak ambil spm dulu..(heh! dh lama dah aku tinggalkan kenangan spm)





berbalik pada xsignment yang diberi..


dengan berpasangan..sambil berpegangan tangan.. oit2!!! bukan!! bukan!! berpasangan, anda diminta untuk membuat satu poster atau brochure mengenai kesihatan (aku tak tahu apa kaitan numerical dengan healthy)





okeyh!! sila saksikan apa yang terjadi.



jlnjalan dulu pergi beli barang..(ceh! padahal gambar meronggeng nih!!)

makan-makan dulu..(heh!! gambar nih lagi??!)


mari!! buat kerja!!



(abaikan kaki dan tangan yang tertonjol)




lagi..


okeyh.. berehat sebentar bersama ini!!








nyum!!!nyum!!nyum!!!


(semua coklat ek..sebab kami berpasangan memang gila coklat)





*sakit perot bila makan benda di atas melebihi had*



akhirnya!!!! taraaaaaa!!!!


cantik tak?? cantik tak?? cantik tak??


(cakap cantik sekarang!!!!)


* terima kasih atas kerjasama yan diberikan.. maaflah.. gambar-gambar bersama tak dapat di masukkan kerana ketika membeli barang kita tak ambil gambar sesama.. tapi!! cekid out bawah nih!!



inilah pasangan aku yang berpegangan tangan

menyiapkan poster yang aku rasa CANTEK GILER!!!

(lagu bangga berkumandang...lalalalallala~)

*dah2!! aku nak tido.. (nak mimpi indah lagi.. hehehhe)

No comments: