PENGIKUT

Thursday

nampak perubahannya (short version)

aku rasa..aku dah kurus sikit lah.. sejak menjak ni aku rasa aku dah kurus sikit!!
apa kau gelak-gelak??!! aku kata aku kurus sikit aku kurus sikit lah!!
cepat angguk tanda setuju sekarang!!!

kau tak percaya eh??

mari aku bawak kau..kamoo..anta..anti..antum..antunna.. anda.. hang..depa..
lihat apa yang membuatkan aku kata aku dah kurus sikit (cepat angguk!!)


1) seluar sukan yang aku pakai mula melonggar.. apa kau gelak-gelak?? walaupun aku tahu seluar tu dah memeri.



2) aku dah boleh tidur sambil bersila sambil berbaring kat kerusi one seater mak aku kat ruang tamu sambil tunggu waktu sahur semalam (kau try r..best woo tidur gaya macam ni)


3) hahahahahahhahahaha!!! itu je perkara yang membuatkan aku rasa aku dah kurus sikit








4 comments:

mybreakfastclub said...

tahniah. anda berjaya melangsingkan *** .erk, boleh? hehe

nursuhaila said...

AMAL...
asal aku makin gemok!!!

amalina wahida said...

mybreakfastclub~> oho~~ boleh saja..hahahahah!!

suhaila~> ok2.. ko tak rasa aku gemok gak ke?? hahahahha!!!

nursuhaila said...

benda nye
ko da berjaya mengurangkan
aku makin menambah