PENGIKUT

Tuesday

carilah aku kat sini..

hye kamoo-kamoo semua??
rindu cikgu tak??( eceh!! sejak bila sudah menerima profesion anda ni??)

baiklah-baiklah.. aku yang rindu sebenarnya.. (cepat mengaku kamoo semua rindu kat aku sekarang!!)

untuk pengetahuan kamo-kamoo, kau, anda, beliau, saudara, saudari, tuan, puan dan segala mala nya... aku berada di SEKOLAH KEBANGSAAN KODIANG, KEDAH sekarang..
oleh yang demikian(eceh!! penanda wacana kot!) keaktifan ber blog, ber muka buku, ber frenster, ber ruang aku (my space) agak tidak ada masa...(ini pun curi masuk ke dalam pusat akses sek)

jangan risau.. nanti cikgu berikan refleksi kepada murid-murid semua(kesalahan tatabahasa) ye!!

nantikan post seterusnya!! buh bye!!

2 comments:

cyndaguil said...

facebook cikgu?hehe ;p

amalina wahida said...

ehe... apakah maksud anda wahai saudari cyndaguil??