PENGIKUT

Monday

speselnya tentang aku..52 tahun merdeka


bergambar adalah perkara wajib

nampak kan?? beza kulit dengan baju?? ketara hitam!!


tugas kami di sana.. buat human alphabet ni n menyanyi sekali


kenderaan yang menjadi pilihan..kesian bus IPTHO tak terpilih.. walaupun ada bus yg macam
roller coaster tetap nyenyak tidur


beg yang ada antenna.. bip..bip.. leh bluetooth nih..macam kura2 pergi tabika kan??
(abaikan beg biru tu)


kaki lima yang gila kentang nyenyak tidur.. buktinya.. hahahha


panas!! srius.. kalo tak takde lah sampai pakai pom pom tu kan??


tadaaa!! lihatlah hasilnya?? hitam kan?? tatau
beza arang ngan kulit muka

tetap maintain bergambar

tag yang perlu dijawab dari suhaila
1. perasaan kamu semua b4 g merdeka
sebelum g merdeka aku rasa malas gila nak g.. sbb banyak gila kerja.. dan aku sgt homesick time tu..(sekarang pun sama je)

2. korang dok dekat tingkat bape huh dekat putrajaya
aku dok kat tingkat atas sekali.. kau budget pan house ke?? Ko tau tak.. bathroom kat master bedroom takde pintu.. kau nak membuang kau kene mengadap tingkap yang gila besar nampak apartment sebelah kau tahu??

3. tido alas per?
aku rasa mcm tak berguna je alas dia bagi.. lagi tebal selimut aku kau tahu.. sakit tulang belakang tidur sejuk2..

4. macamner baju yang korang dapat/
baju aku no komen.. sebab aku mmg tak kisah pasal baju.. asal berbaju sudah..

5. ada tak kena maki ngn pak ngah?
memalukan pangkat angah jerk.. aku angah gak kau tahu.. gila.. asyik maki jerk keje dia..

6. sape anak2 buah pak ngh yang paling korang ingat?
aku ingat yang seksi tuh.. suzie rasanya..pastu aku ingat laki yang seksi tuh.. wahid.. lepastu paling tak lupa.. ”AWANG!!!TIUP!!”

7. pengalaman paling manis
aku rasa.. merdeka 50 tahun ni memang manis..

8. pengalaman paling pahit
pahit.. sebab penat.. len2 aku tak kesah.. sbb sumenya pengalaman..

9. korang tidor dalam masid negara or dekat lua 2(masa pagy2 buta2)
aku tido kat luar.. luar lgi.. 5 hari pertama aku tido kat kaki lima.. ade gamba kaki lima kat atas tu.. 5 hari seterusnya aku tido kat kaki lima gak.. tapi ade marmar.. spesel sikit kan.. tido mcm tido kat tilam slumberland+vono++ smpai mimpi2 beb!

10. bus pe yang korang slalo nek dary putrajaya ke kl
bus seperti gambar di atas.

11 kalo dapat g lagy sekali nak x?
nak!!! Muktamad tiada talian hayat

12 baju pak ngah warna ape yang plg korang ingt
kaler pink panther.. masa ni dia paling hot!! hahahha

13 prop pe yang korang plg suker!!!
roti kirai..boleh ketuk pale orag bawah ngan atas.. hahahah

14. taun biler korang g wat persembahan & tempat
2 tahun lepas.. 50 TAHUN BEB!! GOLDEN YEAR!!

14. sape yang perlu jawab tag ni
semua yang bace n ade blog.. yg takde blog.. sila buat blog sekarang..





































2 comments:

Anonymous said...

tu dia...semangat merdeka no...bagus2! WISH U EPY 52nd MERDEKA DAY ;) hihi

amalina wahida said...

breakfast~> *okeyh sebulan ni tak breakfast eh* hahhaha!!
oho.. hapy2 to u too!!