PENGIKUT

Tuesday

~ LA TAHZAN amalina..la tahzan~

hari-hari yang men 'down' kan aku..





perkara yang paling men 'down' kan aku adalah berkenaan dengan ini..

tolonglah jangan bagi aku bertambah down...





1) aku akan menangis kalau xsignment berlambak-lambak..





2) aku akan menangis kalau aku tak dapat balik rumah bila aku nak sangat balik rumah..





3) aku akan menangis bila orang lain cakap benda tak betul tentang diri aku..





4) aku akan menangis kalau kau pergi jauh dari aku..





5) aku akan menangis kalau mereka menanges..





6) aku akan menangis kalau lihat orang yang susah..





7) aku akan menangis bila tengok cerita yang berunsurkan keluarga, ibu bapa, anak-anak kecil dan ibu-ibu.. (rindu kat mak aku!)





8) aku akan menangis bila aku rasa nak menanges..





9) aku akan menangis bila henfon aku rosak..





10) aku akan menangis bila barang yang aku sayang hilang, rosak atau orang pinjam tanpa kebenaran..(lebih kepada marah sebenarnya)





11) aku akan menangis bila........ opss!! sudah cukup! nanti kau kata aku ni mengada-ngada.. benda kecil pon aku boleh menangis..




kadang-kadang tangisan menginsafkan aku..
menjadi diri aku supaya menjadi yang terbaik..
untuk diri aku...harapan aku...
kehidupan aku kelak..
*amalina..kau kuat!!

No comments: