PENGIKUT

Tuesday

dugaan..dugaan..dugaan..jangan kau menangis hanya kerana dugaan..

setiap kesulitan pasti ada kemudahan..

aku rasa sangat susah dan sulit..

malu lah nak beritahu kamoo semua..

ye.. memang aku sangat sedih.. aku sangat kecewa sekarang..

aku harap masa akan berlalu dengan begitu pantas..

supaya aku kembali ke masa gembiraku..

mesti kau tak suka baca entry aku sekaran kan..

yelah..asyik buat kamoo semua dalam mood sedih je..

ini adalah medan untuk aku meluahkan..

hati aku kosong..

dengan dugaan semalam yang aku berjaya tempuhi..

berita hari ini yang baru sahaja membuatkan hati aku bertambah kecewa..

ujian akan datang yang bermain-main dalam kepala aku..

sekitar ku yang semakin hari semakin menyesakkan..

perasaan ini yang sehari-hari memualkan..

jiwa aku kosong..

KAU MAHA TAHU..AKU SERAHKAN KEPADAMU..

aku berjanji..

akan aku lalui apa yang KAU bentangkan padaku ini

sebaik mungkin.. ku mohon...

KAU mendengar rintihanku.. redhai aku supaya dekat denganMU..

beriku kekuatan-MU

No comments: