PENGIKUT

Saturday

hari diri aku yang sebenarnya

apa yang kamoo semua buat pada setiap hari minggu pada tiap-tiap bulan??
alah, kau tak payah tipu aku sebab aku tau apa yang kau lakukan adalah tidur, bangun dan makan kan?? (dah tak payah nak bagi alasan!!)

kamoo semua perlu mencontohi aku (dalam nada riak!) kerana pada 1 ogos yang lepas pertama kalinya aku tidak tidur dan makan sahaja...(bocor rahsia)

cekid out apa yang jadi masa hari sabtu bersamaan 1 ogos yang lepas..














ini adalah aksi-aksi mereka-mereka yang menjadi benteng pertahanan.

*eh! anak siapa yang macam starfish tuh??*








gambar player before match dan penyokong yang hadir..
*ada AISYAH kat dalam gambar di sebelah..(takde maknanya aku nak tunjuk..cari lah sendiri!!)






antara penyokong yang hadir.. (suka.. AISYAH pun datang sokong kami semua!)
*carik sendiri AISYAH tu yang mana (berkata sambil menjelir lidah)
walaupun ada perkara yang tak berapa nak sedap didengar dan kami mengalami kekalahan.. tapi aku sangat puas hati dan aku enjoy.

*selama ni aku rasa aku dah tinggi..rupanya ada yang lagi tinggi dari aku.. dan aku menjadi gentar bila aku pendek ditepi orang tinggi tuh! huh!
(weyh budak tinggi!! pergi potong kaki sekarang! aku tak suka lah orang lagi tinggi dari aku!)

No comments: