PENGIKUT

Friday

ape dah jadi dengan kau ni..

cukup-cukuplah tu..
kau ni dah angau ke??
tak sudah-sudah pasal dia dia dia dan dia lagi..

kau dah tahu akan sakit hati..
kenapa kau nak jugak buat benda yang sama.
cukup-cukuplah tu..

aku tau lah kau teringin dan nak sangat nak dengar suara dia..
alah.. contoh macam kau nak sangat tahu rupa i-phone tu macam mana bila tengok yang real (bayangkan yang kau ni memang tak tahu i-phone tu apa)
tapi kau hanya boleh tengok gambar je.. serupa macam tu lah..

"eleh.. kata dah tak nak fikir..kenapa kau asyik cakap pasal dia je?"

haipp!!! siapa yang bersuara sumbang yang bercakap tu?? mari aku stapler mulut dia hidup-hidup!!

"eleh.. kata dah tak nak ambil tahu..apesal wallpaper laptop kau gambar dia?"

mana dia yang buat fitnah tu??!!! mari aku sunat dia lagi sekali!! cepat!! (bayangkan aku bermisai dan sedang memegang pisau lipat)
aku dah tukar wallpaper lah!!!





tolonglah.. diriku sudah larut(cepat!! dengar lagu larut dari dewa sekarang!!!)

No comments: