PENGIKUT

Saturday

~~I WANT YOU TO BE MY WIFE~~

iklan!!! iklan!!!
yeah!! sehari suntuk dari pukul 10.30pagi sampai pukul 8.30malam saya di shopping mall!!
hebat tak?? hebat tak?? hebat tak?? lalalalala~~(lagu kehebatan berkumandang)
memang aku tahu aku memang suka shopping.. dan memang tak boleh dibendung..(baiklah lelaki-lelaki kaya sila pinang saya)
shopping perkara yang paling best nak dibuat bila weekend.. bukan itu sahaja.. boleh meningkatkan metabolisme (perhatian kepada semua yang hendak menguruskan badan!)
baiklah..malam semalam.. alah, maksudnya malam sabtu lah..ala...malam semalam.. kau dapat bayangkan tak malam bila ni?? malam semalam lah.. okey-okey aku rasa kamoo semua dah cukup bijak nak bayangkan malam yang aku maksudkan..
berbalik pada malam yang aku maksudkan.. aku mimpi indah+BEST+RASA TAK NAK BANGUN DAH dan semua sekali..
4 the first time untuk tahun ini.. aku mimpi prince charming sebanyak 4 kali..
adeyh-adeyh mesti konfius kan sapa prince charming..sape pula prince frog kan??
prince charming adalah orang yang digilai ramai.. prince frog pula orang yang aku tak tahu siapa gerangannya.. (mesti kau semua pening kan..)
berbalik pada mimpi itu..
aku kat sebuah tempat.. tak ramai sangat orang.. tapi ada DIA..ada AKU..
aku pergi kat dia then tengok dia buat kerja..(entah kerja apa entah)
then.. he want me to be more closer.. lepastu aku pergi lah..
then he said..
" boleh tak kalau awak suka dekat seseorang..awak luahkan je sebelum terlambat"
(aku rasa nak mencarut je masa dia serang aku ni)
lepastu aku reply..selepas berfikir..(mesti r berfikir.. nanti salah cakap melepas babe!!)
" pernah awak bayangkan kalau awak beritahu kat orang yang awak suka tu awak suka dia..tapi dia tak suka awak? saya ni jenis yang tak suka biarkan hati saya disakiti.. lebih baik saya jaga hati saya dari disakiti.." (eceh...emosi kot)
selang beberapa minit..lalu prince charming itu berbisik padaku..
"i want you to be my wife" (what???!!!!!!)
okey-okey in that dream aku memang pandang dia macam tak berkelip dan kau nak tahu aku cakap apa kat dia??
" TIPUUUU!!" (baiklah tak sopan kerana aku menjerit)
then he said to me again..
" saya sayang awak.. dah lama dah" (auwww!!! suke2!!!!!rasa nak lompat time tu jugak)
then aku tetap tengok dia tak berkelip.. then dia angguk dan senyum kat aku sebagai tanda apa yang dia cakap tu adalah benar.
.
dan last part mimpi tu..
AKU TERSENYUM DENGAN PENUH BAHAGIA!!!
lepastu aku terjaga!!! (nak menangis masa terjaga ni.. rasa nak hidup dalam mimpi selama-lamanya..)


kau nak tahu tak.. prince charming ni dah hadir dalam mimpi aku sebanyak 4 kali dalam tahun ni.. masa mula-mula aku mimpi dia.. serius aku persetankan (setan??!! lariii!! tak nak masuk neraka) je.. sebab bagi aku mainan tidur je..
2nd time aku mimpi dia kejar aku.. aku lari!!
3rd time mimpi dia teman aku berjalan dalam satu rumah usang..dan ketika itu aku didalam
pertandingan treasure hunt (serius macam bengong mimpi ni)
yang keempat kali adalah malam semalam.. (best gilerrr!! mimpi yang nih!!)
kau rasa.. mimpi aku
akan jadi kenyataan tak?

No comments: