PENGIKUT

Saturday

skuad! dari tengah cepat jalan! vs. mari aku siat2 lidah mereka.

bukan nak cerita tentang raja lawak
bukan nak cerita macam mana nak jadi pelawak
bukan jugak berkisar tentang lawak.

mungkin entry nih tidak segempak entry selalu(ceh! macam lah ade orang bace entry2 yang lalu sampai nak kata gempak)
bukan juga nak membodek pensyarah pembimbing.
bukan juga untuk men capub rakan-rakan nya.
bukan. itu semua bukan. bukan mudah menyusun tangga ke angkasa....
uhhh yeaahhh..(kipas susah mati shahir af8) eh. betul ke af dh siri ke 8?
ahah! kantoi anda bukan seorang kipas susah mati.

eh.balik sekarang amal. tiba-tiba cerita akademi fantasia pulak.
ok. dekat mana kita tadi? oh. ye. itu semua bukan.
selain itu juga (takleh blah ayat macam buat repot esaiment)
entry ini bukan menunjukkan pemilik blog dah tukar profesion.
salah. tidak sama sekali. dalam mimpi pun pemilik blog
takkan bertukar profesion.
ok.diam amal.
kau semua cek it out.








walaupun kami seakan stress.bukan. kami memang stress.
tetapi semua nya hilang bila semuanya gila bergambar.
walaupun pada awalnya setiap orang bersuara
"ape jadah KRS nih. memang BOODUCK sekolah lah."
kami tetap ikhlas. ye. aku ikhlas.

mesti semua orang yang bukan seorang pelatih guru.atau seorang guru.lepas tengok entry ini akan kata

"bosan gila kau belajar macam budak sek. rendah.bosan.bosan.bosan."

"takde class langsung maktab nih."

hypeee!!!!!siapa tuh yang biasa sangat nak kutuk2 tuh?
mari aku siat-siat lidah mereka.
anak kau semua nanti kamilah yang akan mendidik mereka.
siapa yang didik kau dulu?
siapa yang ajar kau dekat sekolah dulu?
siapa?
siapa yang buat kau sampai ke negara oarang menuntut ilmu?
siapa yang buat kau berjaya. kaya raya. bijak pandai?
siapa?


54488-133-29A92BA46823EC3749F12D0C6A4A040F

2 comments:

Lulus Sutopo said...

Salam Ziarah Bravo dan sukses selalu...ayo tetap semangat..

amalina wahida said...

terima kasih..=))