PENGIKUT

Friday

DEEJAVO DOO SPELL

huh!
mula-mula post je dah marah. siap ada perkataan kotor dalam otak.
tak. mana ada. tak marah. takde sebab.
dejavoo. ah. tak tahu ejaan yang sebenar macam mana. janji kau tahu macam mana nak sebut.
dejavoo.
pernah alami deejavoo?
pagi tadi seorang dari rakan aku cakap macam ni


"amal. aku pernah mimpi macam nih. DEJAVOO!!DEJAVOO!!"
(dia sebut dejavoo sambil lompat2. takde. aku tipu.(tak tahu apa motif mesti tipu dengan lompat2. )


aku dah banyak kali dejavoo. bukan aku jadi pen dejavodo pergi mandrem. mandrem orang tuh. tapi dejavoo.bukan vodoo jahat tuh.
bila satu situasi dalam mimpi terjadi dalam alam realiti. itu dinamakan dejavoo. tapi. satu je... aku tak tahu ejaan sebenar dia macam mana.


bila seorang rakan aku cakap macam tuh aku terus cakap macam ni

"bila aku nak dapat dejavoo kahwin dengan putera katak. jumpa prince charming. ada anak dua orang permpuan. ada suami yang kacak?"

dalam hati.dalam hati je. sebab aku terlalu mengantok macam zombie.tak tahu apa kaitan mengantok dengan zombie dan hati.






**kau tak rasa ke melampau dejavoo dejavoo yang aku mintak tuh? dah macam wish list dah.

No comments: