PENGIKUT

Tuesday

HANYA SEBUAH MONOLOG DALAMAN.

maaf.
entry kali ni klise.
klise. klise. klise.
tak kisahlah klise atau tidak.
aku tetap nak post jugak.
klise tak klise ini blog aku.
tak perlu mintak izin untuk mengklise kan blog sendiri.
tak perlu mintak maaf intuk menggelikan blog sendiri.


klise.
tentang perasaan.


aku tak tahu apa yang aku buat sekarang ini betul atau tidak.
aku tak tahu. aku tak nak ambil tahu. sebab aku memang tak tahu.


"hahaha...jgn sbb kisah silam ko terhantui... hahaha... kisah silam sbg panduan je.. anyway klu ko ckp pon ta salah. klu dia ta terima, u should redha ar, profesional ar, n ofcos kena rasional. klu dia teriam, BONUS utk ko.. hahaha <-- nasihat ikhlas tulus dari hati ni"

aku perlu kekuatan.

"betul2.. pada Allah ko mintak diberikan kekuatan. hihihi..tiada yang mustahil amal"

memang tidak mustahil.
tetapi aku perlu kekuatan.
kekuatan untuk yakinkan diri sendiri.
yakin dengan perasaan sendiri.
aku perlu pasti bari keyakinan muncul. kekuatan akan datang seiring.
tapi
aku masih tidak pasti.

"kadang2 aku terfikir, kenapa aku nak mengejar cinta manusia, sentiasa nak mencari cinta manusia, sedangkan cinta-NYA aku tak rebut."



quote diatas buat aku tersekat untuk membina kekuatan.
aku mahu mengejar cinta-NYA
tetapi cinta 'dia' yang sentiasa aku fikirkan.
kerdilnya aku.....








"sekiranya dia adalah orang yang sentiasa aku pohonkan padaMu, beritahunya tentang perasaan ku ini..dekatkan dia padaku...dan begitulah sebaliknya..wahai yang Maha membolak balikkan hati.."

No comments: