PENGIKUT

Saturday

april yang betul-betul mengundang perasaan.

pernah kah kau merasa..jeng jeng jeng jeng..(tak tahu lah kenapa mesti ada jeng jeng jeng tuh)

yup pernah tak kau semua rasa macam excited gila terhadap sesuatu?
oh. aku rasainya sekarang. selama aku hidup ni, ada macam macam benda yang akan buat aku rasa xcited gila.

aku akan xcited bila nampak sesuatu yang aku suka gila.
aku xcited gila bila lihat sesuatu yang aku tunggu2 muncul depan mata.
aku xcited gila
aku xcited gila
aku xcited gila. ok. shut up amal. nanti gila betul2 baru tahu.

kebanyakan wanita (hu..sucinya perkataan wanita ni) akan menjadi xcited bila ada sale. aku memag xcited kalau sale. bukan xcited terhadap salesman ok. xcited terhadap jualan hebat parkson.. (menyanyi dlm nada iklan parkson)bukan. parkson sahaja sale memang aku tak xcited. wanita akan menjadi xcited apabila JUALAN MEGA SALE!! yeah. u right amal. tapi bukan sale atau salesman yang aku xcited kan sekarang.

mari kita terus kepada topik utama. apa? bukan cinta. bukan juga cintun. tetapi aku xcited apabila ada orang yang bercinta disatukan. heh! kenapa macam tiba-tiba suasana bertukar berada di dalam taman bunga nih.

back to the real.

sebenarnya dalam hati ini ada kamoo. setiap kali melihat kamoo. ye saya teruja. teruja sampai boleh histeria nak menjerit jerit kat kamoo "saya disini!!" "saya di sini!!"

realitinya, tidak. saya tidak menjerit. (jaga adab weyh. menjerit buruk perangai tuh)

hakikatnya, saya tahu kamoo mempunyai sesuatu yang perlu dijelaskan. sesuatu yang ada dalam hati kamoo sebelum saya hadir. takpe. saya tak kisah.

berpegang pada prinsip hidup. prinsip yang menjadi batas kehidupan selama saya hidup 21 tahun.

walaupun saya hanya dapat lihat kamoo dari jauh.




OK! DAH HABIS JIWANG!

No comments: