PENGIKUT

Thursday

OH! MAMA..SAYA MAHU KAHWIN

BLOG MENGGEDIK DI HARI LAHIR SENDIRI.

**TERIMA KASIH KEPADA SEMUA YANG WISH BESDAY SAYA =))**


oh mama
saya mahu kahwin
kahwin dengan siapa?
dengan
..................
ah!
sape nak kahwin dengan kau amal??
ade ke?
tettt!!!!



umur dah 21 tahun.
bukan 12 tetapi DUA PULUH SATU!!!
apa yang kau dah capai sepanjang 21 tahun kau hidup?
apa pengorbanan yang kau dah buat?
apa jasa yang kau dah sumbangkan?
fikir.
(tiba-tiba blog gedik dah jadi blog serius di hari jadi)


mak!
umur saya dah 21 tahun
saya dah boleh kahwin
boleh kahwinkan saya?
(choi2!! kenapa menggatal sangat nih?)


secara rasminya,
hari ini adalah hari lahir aku yang ke 21 tahun
lepas asar kalau tak silap percaturan aku lah
21 tahun yang lepas, seorang bayi perempuan yang comel + baik+ sangat2 disayangi +manja+ menggedik + menyampahkan (eh! dah kutuk diri sendiri nih)lahir
bayi itu adalah aku.


"mak masa umur kau ni dah bertunang dengan ayah kau dah"

statement ni aku dengar masa kakak aku umur 21 tahun.

hmm.. mak nak keluarkan statement yang sama ke bila angah dah sampai rumah esok? (jumaat 30 april)

tapi yang pasti mak aku pernah tanya nih

"angah tak de boyfren ke?"

aku dah terkulat-kulat.

"takkan lama-lama dok belajar kat batu pahat takde pakwe?"

errrk.. aku tercekik dengan soalan yang bertubi-tubi.
tolonglah jangan tanya hal-hal peribadi seperti ini.


1.yang pasti aku dah buat ic baru!
2.kali pertama kena saman.(ayah masih tidak tahu akan hal ini)
3.yeah! that's rigth
i miss 'encik kacak' really2 miss him
4............
5............
6............

**nampak sangat tak tahu nak menggedik. see!! i am not born to be a gedik one.**

No comments: