PENGIKUT

Tuesday

pekerjaan satu tanggungjawab

mari kita berborak tentang pekerjaan..
aha..aku mmg tak bekerja lagi..
tapi pernah kamoo sume fikir..
pekerjaan nih bukannya pekerjaan sahaja..
tapi sume bende yang kita lakukan adalah satu pekerjaan..
(betul tak?)

okeylah..mesti kamoo sume tertanya tanya kenapa tetibe aku leh nak ber nype
tentang pekerjaan nih kan??

ini disebabkan..
(minggu exam pon mcm2 institut nih nak buat program!!!)

okeyh..
aku ditugaskan untuk bahagian cenderamata..
cenderamata untuk apa???
ha.. untuk para lecturer yang ade kat institut ini..
nih sume bersempena hari guru yg akan berlangsung pada hari sabtu nih..
(aku kan nak jadi cikgu so, environment mcm nih mesti dijadikan kebiasaan)

so..
setiap kelas perlu melakukan majlis untuk menymbut lecturer2 yg diorg suker..
(kami reka bentuk ajak lec reka bentuk jerlah kan)

berbalik pada cenderamata dan pekerjaan tuh..
okeyh..
kesimpulannya..
aku dn rakan2 kene lakukan sebaik mungkin tak kira ape je pekerjaan yg
diamanahkan kat kitorg..







(hahahah..aku nk type ituh jerk!)







ingat senang ke nak jadi cikgu??
susah tau..mcm2 kene belajar...
cikgu..jentera manusia..

No comments: