PENGIKUT

Friday

lariii balik umah..

okeyhh.. org sebok2 study utk pepar next week..
aku lari balik umah.. lalalala~<--senang ati nampk?? dh bace buku ke??


oraitt.. mcm2 halangan aku tempuh nk balik nih..


kol 6.15 p.m
gerak kua dari institut..
smpi kat pak guard..
aduyai.. mane de kat balik kampung..
baeklah..
aku buat ..........
yes!! lepas!!!
wee~~ gerak g stesen bus..



misi menunngu taxi..
okeyh..
ade sorg mamat kat stesen..
haish..
"mcm org jahat jerk??"
"okeyh2 jgn g dekat"
"tunggu taxi kat cini jerk"



kol 6.30 p.m
"mane taxi nih"
(keluhan terbit)



6.40 p.m
aha! taxi!!
tgn dihulur..
tapiii!!!!
"kurang punya taxi!! tak benti!!
^%^%^ BETULLAH!!!



aha! lagi satu taxi!!
tgn dihulur lagik!!!
%$%$#$% samer jerk!!!
"dh lmbt nih weyh!!!!"



lame aku diri kat citu..
uhu.. rase2 mcm nk nanges dah..
"tak guna betul taxi2 kat bp nih!!"





mata melilau memandang jln raya..
objek berwarna kuning!!
aha!!!
penyelamat!!
"terminal!" sambil tersenyum kat pemandu bus..
(senyuman lega sebenarnya)
"1.20 yer"
baekklahh!!!
mulai hari nih! aku merajuk ngan taxi!!
i love city link bus!!
weeee..

2 comments:

nursuhaila said...

wei mal
saper soh ko tahan kai tangan
len kali kai kaki
macam citer 9 september 2
hahahaha

amalina wahida said...

nk buat..
sua kecik lah plak..
tak dpt angkat smpi atas..
hahahah