PENGIKUT

Thursday

hari-hari yang menakutkan

sourvenir dah siap!!!



yah! bagus teman2 yg membantu..
antaranya.. ikin, n zatil!!
(terima kasih yer)



oekyh.. apa yg penting kerjasama..
mmg betullah tuh..
kalo aku buat sensorang mesti
tak siap nye smpi sekarang...


sekrang nih aku
ngah memikirkan tentang exam..
okeyh..
untuk pengetahuan kamoo sume
aku ade 4 paper lagi..
boleh dikira killer gak lah 4 paper nih..


20 haribulan nih
paper falsafah pendidikan..
untuk paper nih aku baru nak habis bace bab 1!!
(byk weyh tajuk subject nih!!)


21 haribulan..
paper perkembangan kanak-kanak..
baiklah untuk subject nih aku tak bace satu bijik perkataan pon..
lagilah nk masuk satu bab kan!!
(byk weyh!!!)



dn 21 haribulan nih..
yer!! citer syurga cinta ada kat cinema!!
HELIZA + AWAL berlakon weyh..
aku nk tgk!!
HELIZA weyh!
HELIZA weyh!
HELIZA weyh!
(okeyh.. aku minat heliza)



25 haribulan..
paper pengenalan kepada teknik dn vokasional!
aha! paper nih aku mmg nak menangis bila fikir!
aku tak tau aku belajar ape sepanjang lecture encik shafi'e tuh..
okeyh! dia sgt bosan dan menyebabkan aku hanya bergambar
menggunakan kamera henfon yg tak berapa tinggi megapixel nya
untuk menghilangkan bosan..
akibatnya!!
jadilah mcm sekarang
gelabah ayam bila nk pekse..
(huwaaaaaa!!!)



paper last jatuh pada 26 mei..
satu lagi paper yg menggugat jiwa, raga, akal, perasaan, hempedu, jantung, hati, pankreas..
(pendek kata sume bahagian dalaman tergugat!)
subject ini diberi nama teknologi bahan dan pembuatan..
untuk pengetahuan umum..
ini adalah subject major akuh!!!
so.. sgt2 penting..
(adeyh.. sgt2 takoootttt!!)



baiklah..
aku sedar..aku kene study..
aha!
doakan aku dpt hbis bace untuk 4 subject nih!!





mak... ayah..
uhu.. angah takootttt...
(angah tau.. kamoo berdua sentiasa doakan
kejayaan angah..)
insyaALLAH, angah cuba!







ingat senang ke nak jadi cikgu??
susah tau..macam2 kene belajar..
cikgu.. jentera manusia..

No comments: