PENGIKUT

Friday

mencari kegedikan

Mandi, tidur, menyanyi, memekak, racing, main chuzzle, tgk movie secara marathon, mengumpat (oh!! Aku tak mahu buat benda ni) melompat.. ni semua benda yang aku dah buat (kecuali mengumpat) bila aku bosan.


Friendster, Mysapce, tagged, high 5, google talk, skype, yahoo messenger, facebook, muka buku, blogging.. ni semua benda yang aku buat sejak aku berusia belasan tahun sehingga puluhan (OH MY GOD!!tuaaaaa!!!) ok tak nak puluhan, kita describe sebagai umur matang! Yes! Umur matang..


Bila sebut pasal matang otakku berfikir bagaimana caranya untuk berdua bersama kamu.. aku sedang ingin bercinta kerana! Mungkin ada kamu disini! Aku ingin!! Aku sedang ingin!!! Sudah2!! Berhenti!!!


Untuk men tukar hobi2 lagha atau bahasa ibunda kita perkara perkara sia2 tersebut diatas.. aku mula men tukar aktiviti di atas. Masih dengan face book atau bahasa tercinta muka buku. Tetapi aku gunakan service sarch untuk mencari ilmu pengetahuan lah of kos!!


Aha!! Carian ini yang membuatkan aku nak cari sampai ke lubang cacing ilmu2 tersebut. Bukan nak cari ilmu mencari cacing tetapi mencari cinta cacing. hahahahaha!! Oh! Tidak sama sekali. Bukan 30 hari mencari cinta.. tetapi berhari hari mencari. Kan aku dah kata bukan cinta! Degil lah!


Mahu tahu apakah hobi mencari itu? Aku mencari facebook abang kacak yang aku rasa tampan sejak kecil sehingga sekarang dia masih tampan!!




Betul tak hobi baru aku ni tak sia2??? Kan? Kan?kan?

No comments: