PENGIKUT

Monday

takde tajuk sebab aku penat

pernah kau rasa perlukan sokongan tulang belakang tak??
tak.. bukan sebab kau seorang penghidap sakit tulang belakang sebab kau memang perlukan sokongan..
tapi kau yang bukan penghidap sakit tulang belakang..
perlukan sokongan tulang belakang.
aku rasa aku perlukan sokongan lah..
DAH SEHARIAN AKU DUDUK DEKAT KERUSI UNTUK STUDY
TETAPI TETAP TAK HABIS2 LAGI!!!!!!!!

sangat2.. ahhhhhhhrrggghhhhh!!! aku rasa dah macam nak botakkan kepala
tapi.. bila fikir balik.. nanti kena guna rambut palsu.
kena keluar duit pulak.
eh! berdosa kot pakai rambut palsu.. ok! tak payah botak.


yerlah.. aku rasa aku nak cari sokongan tulang belakang..
baiklah.. aku pergi!!!





tuhan.. permudahkan aku menjawab semua soalan..
jangan kau berikan sifat lupa..
bukakan hatiku..
tenangkan hatiku menjawab soalan nanti..
amin~~

1 comment:

armouris said...

info tentang tulang belakang kat sini - Masalah Cakera Tulang Belakang