PENGIKUT

Wednesday

baca buku ke bercinta?

”Jatuh cinta lagi
Lagi lagi ku jatuh cinta..”
Ahhh!! Stupid betul aku jatuh cinta lagi!!
Kali ni jatuh cinta dekat awal ashaari!! HAHAHAHAHAHAHA!!

Macam mana boleh jatuh cinta??
Aha!! Disebabkan takde benda nak buat
Tengok cerita syurga cinta banyak banyak banyak banyak banyak banyak banyak banyak banyak banyak (tengok betapa banyaknya) kali
Sampaikan jatuh cinta dekat awal dan kalau
Aku tengok lagi sekali aku boleh jatuh cnta
Dekat heliza pulak!! HAHAHAHHA!!
HELIZA KAMU SANGAT CANTEK!!

Tengoklah cerita tu banyak banyak padahal kau ada 4 paper lagi kau tak duduki.
Tengok lah!! Jangan tak tengok!! (ini adalah kata kata syaitan yang sedang menghasut)


”kalau orang yang saya sayang terpaksa pergi janganlah terlalu bersedih..anggaplah dia sebagai orang yang pernah membahagiakan saya dan saya redha..”

Ini yang aku cuba lakukan sekarang..(sudah sudah lupakan mood sedih!!)


”kamu dan dia berpandangan terus menusuk ke kalbu....”

Pernah terjadi tetapi dia sudah pergi.. ohh..sila lupakan kisah sedih ini..



Tabah tabah tabah tabah tabah tabah tabah tabah tabah tabah tabah tabah tabah.. kata kata semangat untuk diri sendiri.. tabah berbeza dengan MODEL TABA!!!


entry sudah habis.. pergi baca buku sekarang!!!!!

No comments: