PENGIKUT

Friday

kasih sayang..

okeyh2 title macam jiwang2 kan??takpe2..bace dulu kat bwh2 nih..

bersempena hari bapa yg akan jatuh pada 21 jun ni..disebabkan aku kene balik maktab 20 jun..aku pun merancang nak buat hari bapa awal sikit.. so..pilih punya pilih aku buat pada 18 jun..

tak nak cerita lebih..aku nak bagi kamoo sume tgk gamba-gamba kat bwh ni..




mastermind masak spagheti
(yg pakai spek tu)



mastermind makan



kek yang comel..




kad yang comel..


ayah bace kad guna kanta??
(sebab tak nak pakai spek sebenarnya..^_^)

kesimpulannya, rancangan ni berjaya.. mak menangis bila bace kad yg comel tu..
ayah pulak suka dengan hadiah yang diberi..
kesimpulannya.. walaupun rancangan ni sangat ringkas.. tetapi meninggalkan kesan dalam hati..











kasih sayang perlu dikongsi..
meninggalkan kesan dalam hati..
so..sape nak share2 kasih sayang dia ngan aku?? ^_^

No comments: