PENGIKUT

Tuesday

keadaan membuatkan aku berfikir

kamoo sume ingat tak tentang numerical literacy atau dalam bahasa pendeknya NML??
aha..
untuk kesekian kalinya..dan for the first time..aku duduk kat depan sekali kat kelas NML tady..
kenapakah aku duduk dibarisan hadapan??!!
yer..sebab lambat ke kelas dan kerusi belakang dah penuh..
(yer..tabiat orang kita dan aku pun same jer macam berebut duduk belakang)
bukankah ilmu lebih cepat masuk kalau kita duduk dihadapan??
aha!!apakah istimewanya tempat dibelakang tu??
kamoo sume cari lah sendirik!!

aku dapat berita hari ni ip4p dah masuk elaun??
aha! adakah sume institut dah masuk elaun??
atau hanya institut aku sahaja yang tak masuk elaun lagi??
atau sebenarnya elaun kerajaan dah bagi tapi kamii sume tak dapat lagi disebabkan hal2 yang merimaskan??
apakah hal itu??!!
kamoo sume cariklah sendirik!!

aku jalan-jalan kat kaki lima blok ni menuju ke satu tempat...
"lalalallala...lalalalla..lalalala" <--lagu senang hati..
nak balik bilik selepas berjalan-jalan..
"lalalalal...lalalalllllllllllllllllllllllll!!!!!!!<-- kenapa jadi begini??
adakah disebabkan aku terjatuh tangga atau anak tekak tercabut??
atau disebabkan aku terjumpa keluang man? atau batman??
yer..aku jumpa kelawar mengengsot..(betul tak tipoo)
kelawar mengengsot?? hahahahaha..

kawan aku promote shawl kat aku..
alah..shawl pon tatau ke?? shawl tu selendang lah.. ape lah kamoo sume tatau shawl tuh apa..malu jerk dah 20 tahun tak tahu apa itu shawl.. (merujuk kepada diri sendiri sebenarnya^_^)
baiklah disebabkan kawan... aku tengok web shawl dia tuh..
aha!!
secara tiba-tiba dan immediately nya..aku terus nak satu.
walaupun aku tak berminat dengan shawl selama ni..
tetapi!! aha..tiba-tiba shawl2 yang dijual sangat cantek..
yer.. aku suka barang2 yang cantek lagi2 kalau dihiasi dengan warna-warna kegemaranku..
baiklah.. kamoo sume boleh kunjungi http://whiteapple89.blogspot.com
memang best!! betul... tak tipoo punya..


aku dapat berita..
tengah hari tadi..
"amal, kawan kita hazirah nak kahwin 4 julai ni..dia jemput dtg ramai-ramai"
wargghhhhhhhh!!! secara kesekian kalinya.. aku rasa umur 20 nih dah macam keramat!! bukan keramat wangsa atau kampung keramat.. tetapi K.E.R.A.M.A.T!!
baru 20 weyh..belum 30, 40, 50 lagi!!
kenapa???!!!why??!!! kya hua??!!
(su..betullah kita dah amik 1/3 dari hidup..)






kepada hazirah selamat pengantin baru!!
insyaALLAH aku datang..^_^
dah kawen jangan lupa study lak.. <--hahaha macam emak-emak berpesan




sape nak ikut aku??
putera katak nak ikut tak??

No comments: