PENGIKUT

Saturday

another heart broken..

pasu yang dah pecah, di gam semula, kemudian pecah, kemudian di gam semula, kemudian pecah kembali...
senario ini berlaku berulang-ulang kali
sampai kau rasa puas untuk pecahkan dan gam semula..
sampai puas...











terima kasih sangat..
pada insan yang buat hati ni
macam pasu kat atas tadi..






terima kasih...






suatu hari nanti kau akan tahu..
dan pada waktu tu kau dah terlambat
untuk merebut aku kembali...

11 comments:

anak aLi said...

amiklah teladan dr kisah ni. satu hari nanti ko akan rasa bersyukur sangat2 sbb belajar dr kisah silam. kan pengalaman kita adalah guru yg terbaik? lelaki ada banyak ragam,banyak jenis.. insyaallah ko akan jumpa yang terbaik lepas ni. dan pastinya si lelaki tu akan menyesal sangat2 sb melepaskan sorang pmpn yang sgt2 baik mcm ko. be strong! chaiyo

amalina wahida said...

i'll try to be strong, as long as i can..

Anonymous said...

..jgn sedih2 ek
..jom g ramai2 pecahkan kereta dia
..hahahaha..
..kasi penumbuk pon boleyh....
..biar patah apa yg ada..

PendekarPetai said...

laa tahzan.... kwn2 blogger sentiasa disisi...

chik kidal said...

i will always beside u amal....
be strong, stronger and strongest...

amalina wahida said...

anon~> nak pecahkn mcm cite glee tu ke??

amalina wahida said...

pendekar petai ~> insyaALLAh.. terima kasih ye..anda adalah rakan blogger yang baik.. =)

amalina wahida said...

cik kidal~> i'll try to be strongest person...

Anonymous said...

..tibe2 rase aku nye saranan paling x islamik kn dlm kurungan x cool n memahami kawan ngan sedih..haila..
..bak kata junior yg amik berat kat aku la kan..dont be sad..=P(dlm nada perasan ader org caring..padahal mybe nk sindir...)
..jus nk kau gelak..even lawak ak x penah jadi lawak pandai...hope lawak yg kurang berilmiah, kurang inspirasi nie boleh la capai matlamat tuk buat kau senyum kasi nmpak itu lesung pipt ya adik manis..or should giri sent u some flowers my darling...=P..kuat ya amalina wahida.....(from anon nonsense)

Anonymous said...

..tibe2 rase aku nye saranan paling x islamik kn dlm kurungan x cool n memahami kawan ngan sedih..haila..
..bak kata junior yg amik berat kat aku la kan..dont be sad..=P(dlm nada perasan ader org caring..padahal mybe nk sindir...)
..jus nk kau gelak..even lawak ak x penah jadi lawak pandai...hope lawak yg kurang berilmiah, kurang inspirasi nie boleh la capai matlamat tuk buat kau senyum kasi nmpak itu lesung pipt ya adik manis..or should giri sent u some flowers my darling...=P..kuat ya amalina wahida.....(from anon nonsense)

amalina wahida said...

anon~> giri??? euwwwwwwww!! tak payah.. well, i never forget to smile.. hehehehe...