PENGIKUT

Tuesday

TAKKAN LAH KOTTT....




kredit to encik google.

dah puas tatap gambargambar diatas? comel kan? rasa macam nak sepaksepak sebab comel sangat. yang takde gigi aku rasa macam nak tariktarik jerk gusi comelcomel nih.

haih~
kenapalah kulitku tidak semulus kulit bayibayi sekalian. eh. bayi! kau tahu tak nanti kau dah besar kulit kau akan tumbuh jerawat jugak! eh. eh. apesal tetiba emo ni kan. tak baik tau amal nih.

he : "awak ada fikir tak nama anak awak nanti?"

me: "errr.... tak fikir lagi."

he: "eh!(dgn nada tekejut + dissapointed) itu kan bakal anak awak... takkan awak tak fikir lagi...apelah..(seriously, sgt dissapointed nada suaranya)"

me: " err...(try to find some name untuk sedapkan hati dia). lama lagi pun nak ada anak banyak masa lagi nak fikir." (at last aku jawab macam nih jerk)

he : "ok, kalau macam tu kita panggil dia daniel."

me: " err.. (aku tak suka nama daniel nih) .......... ok. daniel." (hipokrit!!!!)



aku ni sangat tak membantu kan? tak pernah terfikir pulak nak ada nama anak bagai. it is too soon to talk about this matter i think. kan?kan?? betul tak??perlu ke aku fikir nama anakanak nih semua? takkan lah kottttt.....

No comments: