PENGIKUT

Saturday

LAYANKAN AJELAH.

sejak akhir-akhir ni entry-entry aku agak membosankan. bukan kau orang je baca bosan. aku sendiri pun rasa nak meludah(meludah?? apekah???) bila baca entry sendirik. jadikan, aku macam tak tahu nak cerita pasal apa. tak tahu nak kongsi pasal apa. sebab hidup aku semakin tua semakin bosan. KAH KAH KAH.( looser gila weyh kau tulis entry macam nenek2 nih.)

back to the line. yup. bosan tahap mokhsya dewa. memang kadang2 aku bz. tapi sekarang aku memang tak busy langsung. busy body memang bukan kerja i lah kan u ollz.. nak cakap aku study untuk exam? EXAM??!! APE TUH? memang tak lah. AKU TAK AMIK EXAM MASA KAUORANG SEMUA SEDANG EXAM SEKARANG. SAMPAI PENGAWAS PEKSE KATA AKU TAK HADIR SAJE2?? wtf. bodow ke hape. aku nak exam lah weyh. kau orang yang tak kasi aku amik exam!sheyt! eh. tetiba mengganas macam raksasa kan. T__T

**Boleh rujuk entry candidate 2009291340059 kalau tak paham kenapa aku mengamok**

sejak hidup dah macam nenek-nenek ni asyik nak membakar kek cawan jerk. nampak tak betapa looser nya hidup hanya mampu buat kek cawan jerk. nak cuba scuba diving? tak sedia lagi nak pakai swimming suit seksi2. T__T. nak cuba bungee jumping? meletup otak aku tengok juram tinggi2. nak cuba sky diver? err... amal,kau tu dahlah gayat ada hati nak terjun tempat tinggi2 macam tuh? suruh panjat pokok mangga pon kau dah menggigil lutut. hampeh.

sorry lah u ollz.. entry mak skrg memang dah tak meletop voggi de vazz mcm dulu2 dah. tapi, adeke dulu2 meletop voggi de vazz?? T__T . tettttt!!

1 comment:

hati itu bulat said...

mau kek cawan...mau banyak2...hehehe