PENGIKUT

Monday

perhitungan hari 2 BULAN 2 HARI

selamat masuk bulan much!!!!
oh!! salah bulan much dieja march atau mac...
tapi memang bulan march adalah bulan yang paling much.
bulan much adalah bulan dimana xsignment semua pelu dihantar macam dah takde hari esok.

kerana terlalu much menyebabkan pelajar-pelajar perguruan reka bentuk seakan melupakan segala mak nenek yang much tuh menjadi little. little princess yang tak tahu nak buat apa.

bila tiba bulan much. aku akan sebut ITS TOO MUCH!!! ENOUGH!! tak tahu kenapa aku suka sebut sentences tuh.

bila tiba bulan much aku akan sibuk kira berapa hari lagi akan sampai pada 29 APRIL. semestinya aku dah kira. untuk pengetahuan hadirin yang dihormatai sekalian. lagi 2 bulan 2 hari akan tiba 29 APRIL. bermaksud anda semua ada masa sebanyak 2 BULAN 2 HARI untuk kumpul duit dan beli hadiah untuk aku. lihat? nampak? aku tak kejam kan? aku dah beritahu awal-awal dan tidak memaksa pun. aku hanya nak kau semua kumpul duit. tidak memaksa tau. boleh dijadikan sebagai salah satu langkah untuk berjimat cermat. WOW!! BAIKNYA AMAL NIH!

No comments: