PENGIKUT

Wednesday

pernah tau kau semua rasa begini.

seperti pos pos sebelum ni. ceh. macam aku ni rajin je nak update. takpelah perkataan 'seperti pos pos sebelum ni' macam sedap di baca. bila sedap kita akan rasa nak makan. sama je dalam konteks ayat. bila sedap kita rasa nak guna lagi ayat-ayat yang sedap itu.

berbalik kepada tajuk.
kau pernah rasa tak apa yang aku rasa sekarang?
jap jap biar aku fikir.
aku rasa kau semua tak pernah rasa kot.


pernah ke?
pernah ke?
pernah ke?
tiba-tiba menyanyi lagu sAleem ...pernah adaaaa rasa cintaaaa...lalalala...

aku rsa tak pernah.
kenapa lah rasa macam ni.
mungkin aku terlalu penat dengan kehidupan yang aku jalani sekarang.
terlalu tertekan dengan aktiviti.
mungkin.
itu semua mungkin.

yang pasti
kau semua tak tahu apa yang aku rasa seperti sekarang.

No comments: