PENGIKUT

Tuesday

korang bertiga hebat sejak dari sekolah rendah.

sebelum bermula.ini adalah entry untuk meminta maaf. ada unsur2 membodek pada tajuk entry dan ayat2 yang seterusnya. sila jangan jelik atau jijik. baca sampai habis.

**nota kaki~~

bukan calang-calang orang yg dapat masuk gambar dlm blog aku nih tau. so kepada sekian sekian yang akan ada gambarnya di bawah sila terharu sekarang. T____T

****************

kau ingat peristiwa-peristiwa masa sekolah rendah?
darjah satu sampai darjah 6?
kau ingat ke? kau ingat? kau ingat?
aku ingatlah weyh. kau yang tak ingat.

oleh kerana ingatan aku terlalu kuat sampaikan perkara yang tak sepatut ingat pun aku ingat.
oleh kerana terlalu bagus ingatan ni jugak sampaikan aku ingat setiap kerakter, warna kulit, ketinggian, kelas dan lain-lain lagi sehingga hari ini.
percaya tak ingatan aku sebagus ini?
percaya tak?
tak nak percaya sudah tiada unsur paksaan.

ape kena mengena semua bebelan diatas dengan tajuk entry??
ok. mengumumkan bahawa amalina wahida terasa amat bersalah kerana tidak bertegur sapa dengan 3 orang rakan sekolah rendahnya pada hari sabtu yang lalu. 3 orang mereka adalah seperti berikut:

1) khalil



2) aiman



3) azrai (salah eje ke??)





maaflah weyh. dari balik rumah sampai sekarang korang 3 orang dalam otak aku. semak lah weyh. eh! bukan korang yng semak tapi aku rasa semak fikir perkataan SERBA SALAH sejak hari sabtu.

bukan tak nak tegur. tapi macam tak tahu nak cakap apa. masa korang panggil tuh aku lambai kan??? ala2.. lambaian miss world mahal kot jadi, takleh lebih2 sebab tuh sekejap je aku lambai weyh. lagipun.. aku ni kan pemalu.. T____T

**aku dh letak gamba macho2 korang dh weyh. so no heart feeling eh?? heee~~


~~kantoi aku ambil gambar2 korang dari fb masing2 hahhah!!~~

No comments: