PENGIKUT

Saturday

sebenarnya.. aku tak suka post cerita macam ni

tajuk post macam hape ntah.
tapi hakikat aku tak suka hantar post cerita macam nih.
yelah cerita macam nih.
takde motif pembunuhan.
takde isi kelapa muda.
ish.
mesti kau semua tak nak baca kan.
ah tak kisahlah aku nak habiskan jugak post yang aku tak suka nih.

malam-malam sepatutnya dah tido
boleh mengelakkan gelap bawah mata.
bila ade keje banyak asyik merungut je tak cukup tido
tapi bila ade keje banyak tapi tak buat dan boleh tido awal tak nak pulak tido awal.
macam mana nak hilang lingkaran gelap bawah mata kalau macam tu.

ha.
tgk
nama pon post yang tak disukai
dari kol 10 aku nk type smpai dah pukul dua aku tak tahu nak type cerita apa kat post nih.
nanti aku post cerita kata aku buat2 cerita tak betul lah pulak.
lemas.

aku dah beritahu kat atas ni
aku takde idea nak type cerita apa.
jadi jangan nak mengata entry aku kali nih. (amaran keras!)



esoklah aku sambung.

No comments: