PENGIKUT

Sunday

rasa-rasanya aku boleh hafal tak?

ASSALAMUALAIKUM.. selamat berpuasa dalam ramadhan yang ke 14!!..

kesian korang kan, buka-buka page ni je entry yang sama. entry yang sama je, buka-buka blog ni kan? huarghhh!!! bosannnnnnn..... kan?

well, sebenarnya aku taktahu nak mentype entry apa. yup. kadang - kala, setiap blogger akan takde idea nak menulis. melainkan setiap hari kau ada aktiviti baru yang kau sertai. yeah. memang noob gila jadi blogger yang macam tak tahu semua benda macam aku nih.

apa yang aku tahu, semuanya dunia cikgu. paling latest pun pasal dunia pendidikan. yup. memang bosan. but thats my live now anyway. lainlah kalau aku ni ada banyak masa nak pergi meronggeng sana sini. join perjumpaan blogger sana sini. ah! mak takde masa nok. lainlah kalau mak cuti-cuti cinta. konfem mak memang pergi nok. tak caya??? ha, try lah invite mak bulan disember nih pergi mana-mana event. masalahnya sekarang ada yang nak invite ke??? *bunyi cengkerik*

oh ye lagi 2 minggu aku habis praktikum. yeah u r right. rasa sedih dan pilu dah mula menguasai aku sedikit demi sedikit. aku rasa aku akan rindu SERI LAKSANA ni untuk jangka masa yang agak panjang. macam aku rindu kan SERI BEROLEH.

ha, ada satu hal lagi. aku cuba nak menghafal satu lagu ni. tapi tak dapat-dapat nak menghafalnya. mungkin setiap sekolah kena buat orentasi pada cikgu-cikgu pelatih supaya cikgu pelatih dapat hafal lagu rasmi ni dekat setiap sekolah.

Dah tengok video tuh?
rasa-rasa korang aku boleh hafal tak sebelum habis praktikum nih? =)

No comments: