PENGIKUT

Monday

waktu berjalan tanpa henti

assalamualaikum..

hai! okeyh, tak nak guna word "gila" dah. ada orang marah guna word "gila" uhuhuhuhu.. lepasni kita kene guna perkataan "sungguh" atau "sangat" lah ye. ehem! awak tu dah 23 (?) cikgu pula tu, kenapa nak guna word kasar-kasar lagi kan?

oh ye. sekarang tengah cuti sekolah. weaahoooo!! dan aktiviti weekdays sudah dipenuhi dengan pelbagai aktiviti. ah! nak kene tunaikan janji pada adik bongsu. bawa pergi main roller blade. sudah besar itu budak.. =')
tahun depan masuk asrama.. habis hilang semua adik-adik kecil saya.. wuwuwuwuw~~

kenapa? kenapa? adik-adik saya makin membesar ni?? ='(









rindu zaman kanak-kanak.





besar kan adik-adik saya semua ni?semua dah lebih tinggi dari kakak. =_=




besday boy adalah yang paling depan sekali tu..

selamat hari lahir adik bongsu..
semoga mebesar jadi anak yang soleh dan jadi hamba yang taat dengan perintah ALLAH.. =)

1 comment:

ahsfantasy24 said...

Hehe..
selamat hari jadi adik kacak (:

lama tak jenguk sini la mal ! :)