PENGIKUT

Thursday

10 things i hate about you

sejak aku dilahirkan sampailah sekarang terdapat beberapa perkara yang aku paling tak suka dan aku fobia apabila dikehendaki melakukannya.

ayoh!! kita ikuti sorotan perkara dibawah!!

1: aku geli dengan benda-benda berbulu, tak kiralah kucing ke hamster ke dan apa-apa sahaja yang berbulu aku sangat fobia!! (yer!! teddy bear pon aku jadi benci)

2: aku tak suka binatang! diulangi binatang!! ketika kecil aku sangat takut dengan lipas, sehinggakan kalau aku demam panas aku akan mimpi lipas tu bertukar menjadi raksasa yang sedang berlawan dengan ultraman!!

3: aku tak suka benda-benda yang mengengsot, terbang, dan suka jalan merata-rata <~ merujuk kepada binatang juga. ye! paling aku tak suka kelawar mengengsot!! (horrow weyh!)

4: aku tak suka jaga tepi kain orang.. tapi selalunya kain orang akan terjaga kalau dengan aku.. (apa yang cuba disampaikan oleh penulis sebenarnya??)

5: aha!! aku tak suka tempat yang tinggi! yer!! aku memiliki warisan penyakit dari mak aku yang dipanggil gayat. extremely gayat! leader tempat ketiga pun aku tak boleh dah..kaki menggigil weyh!

6: aku tak suka tempat sempit! rasa macam tak bernafas. (selalu berdoa kuburku diperlebarkan apabila aku tidur panjang nanti)

7: aku tak suka orang ambil barang aku without permission! extremely tak suka.. even adik beradik aku pun tahu aku memang tak suka..

8: aku menyampah( sama lah kan dengan tak suka) orang yang mementingkan diri sendir! gila harta! gila kerja aku suka.. hahahahhaah~~

9: aku tak suka jalan itik! serius aku fobia!! (aku tak suka orentasi!!)

10: apa lagi yang aku tak suka?? cukup setakat ni..( buat masa sekarang)

2 comments:

ayisy said...

ohh. kucing sungguh comel.. tak rasa comel ke kat kucing? hehehehe...

amalina wahida said...

ayisy~> kucing comel seperti garfield pon.. tetap tak suka (tak suka binatang)