PENGIKUT

Sunday

kamoo sudah bersayap..pergilah terbang~
















terbanglah setinggi boleh.
kejar cita-cita kamoo..ecehh..
sebenarnya nak dedicate this post untuk dua sahabat yg menyambut hari lahirnya..
11 julai 1989 dan 16 jun 1989..
maaf ye ikin, lambat post dan lambat beri hadiah birthday..(16 jun 1989)
kenapa mesti aku beritahu tentang tahun kelahiran mereka berdua??
aha!! untuk sedarkan diri mereka termasuk aku!! yg kita semua dah 20 tahun..
dah besar..dah matang..dah mumaiyis!!<--rujuk kamus atau ustazah anda
faham ke mumaiyis tu apa??
aha! itu yang kita tak tahu..
kenapa gambar-gambar kat atas tu aku tak susun??
kamoo semua tak rasa ke bersepah itu adalah seni?? <--- lalalalalal~~
selamat hari lahir buat kamoo berdua..
semoga kamoo berdua menjadi insan yang berguna..
dirahmati dunia dan di akhirat...
nota kaki
* biarlah semua pic ada gambar aku..
ni kan blog aku..so..aku punya sukalah!! =P

No comments: