PENGIKUT

Saturday

riview hotel di sekitar kota kinabalu

Memandangkan Aku selalu travel ke kota kinabalu. Jadi, aku rasa aku nk buat 1 rancangan blog show sendiri dimana aku nak review hotel hotel yang terdapat di sekitar kota kinabalu ni.

Tak, takde sponsor. Semuanya pakai duit aku sendiri. Saja perhabis duit pergi kota kinabalu tidur hotel sana sini. Aku akan bagi bintang aku sendiri. Berapa dekat dgn tengah tengah pusat kota kinabalu ni.

Antara Perkara yg aku akan riview adalah

1) service

*Aku Amat pentingkan service. Kerana budi akan dibawa ke mati.

2) kemudahan
Internet
Tempat Letak kereta

* dua Benda ni paling penting dalam kpi aku

3) jarak

*Jarak Antara hotel dengan tempat tempat menarik di kota kinabalu.

Aku Akan riview dari yang paling rendah rate semalaman sampai lah yang paling mahal. Mahal yg aku mampulah. Mampui kalau aku dh janji nak riview tapi kalau dh semalaman sampai 500 mati aku. Mungkin kalau ada yg nak sponsor aku memang tak tolak lah kan. Muahaaha. Masalahnya sekarang ada yang nak sponsor ke? Kau sape amalina? *Gelak tekan perut*

Nanti Aku buat link kat tepi blog ni bila aku buka laptop. Sebab aku mentype guna tab murah ni. Maka, non hado lah kan.

untuk Teaser aku nak mulakan dengan 2 hotel yang aku dah pergi. Tapi, maaf aku x terfikir nak ambil gambar sebab aku baru terfikir nak buat blogshow ni hari ni. Muahahha! So, cekidaut next entry.

Tata~~~

No comments: