PENGIKUT

Friday

kemudahan pembaca

assalamualaikum..

walaweyhhhh!! dah jumaat kan? bila hari jumaat perasaan rasa lain macam je. korang ada tak rasa lain macam tu? ke aku sorang je rasa macam ni? ehehh.

well, saja nak bagitahu, jaga-jaga aku dah improve site blog ni untuk mudahkan korang membaca. saya sayang pembaca blog saya! SATUUUUUUUUU MALAYSIAAA!!
*apa kene mengena aku pun tak tahu lah kan..

sebenarnya lama dah nak upgrade letak link yang berguna kat tepi kiri kanan blog ni. tapi tulah takdo maso dah haaa.. ni den ado masa den buek lah apo yang patut den buek.

here we goes,
kat tepi kanan blog mak ni nokss, mak dah mudahkan engkorang nak baca post yang paling engkorang suka. apa dia semua orang?? haaaa!! betullah tu. post pasal bercuti/ percutian/ vacation/ tips before/tips after/ kat mana/ siapa/ bagaimana/ etc. ahah!! semoga bermanfaat.

bak sini nak tepek sikit gambar bagi engkorang paham apa yang aku sedang perkatakan.


tadaaaaaa!!!!

nampak tak "AMAL SI KAKI JALAN" tu?
ahah! kat situlah..

bajet macam banyak je engko jalan jalan kan amal...

semoga bermanfaat.

babye.

*peace tepi pipi*

No comments: