PENGIKUT

Wednesday

random #3

assalamualaikum..

dah lama takde segmen random dalam blog ni kan?
bila segmen random, haruslah berkenaan tentang diri aku secara random. ayuhhhh!!! <---nak pergi mana?? =_=

1) sekarang dah masuk 1 sya'ban. im feeling so excited to go for ramadhan. ah!dua tahun kenangan ramadhan mencucuk-cucuk jiwa. walaupun pengakhirannya tetap 'hilang' tapi aku tetap percaya ada sesuatu di dalam berkat ramadhan untuk aku gapai pada ramadhan kali ni. kalau masih hilang, aku takkan putus harap. at least, aku masih mahu hidup.

2)result sem lepas dah keluar. alhamdulillah... syukur. =) dalam hati tersangat mahu berterima kasih pada seseorang,sebab banyak menyokong selama aku menghadapi cabaran praktikum.tapi, aku tak tahu nak guna cara apa. dan orang tu mahu dengar atau tidak. tapi, aku boleh kirim doa kan? aku tahu, ALLAH maha mendengar..

3)sudah bentang proposal.tak kena condemn terlalu teruk dari panel. tapi, boleh diperbaiki. proposal done. ah! terima kasih pada seorang insan.. insan yang sama.. aku boleh kirim doa kan?

4)next week start internship. i dont know how i can handle myself. but i try my best to handle the pressure. alone.

5) dah install autocad. sem last ni, aku kena belajar aotucad. dan, autocad adalah satu perkara yang aku paling teruk. boleh kata paling *bodoh. bila aku cakap that * word, aku memang memaksudkan. *pressure* serius. aku pressure bila kenang exam nanti. *menangis dalam hati* kenapa aku negatif even belum belajar lagi, sebab aku pernah ambil auticad 2D masa foundation dulu. it WORSE!! sekarang, kena belajar 3D pulak.. =(

"SEMOGA AMALINA TABAH!!"  

=(



heeeee~~~
aku addict cerita dejavu di kinabalu sekarang. ohhhhh emmmmm geeeeeee!!
korang layan lah cerita ni pepetang sambil nak tunggu berbuka kan. hehehehehe~
cakap macam dah bulan ramadhan je kan..





ps: kita merancang, ALLAH juga merancang,tapi perancangan ALLAH yang paling terbaik.. :)
pss:aku harap paru-paru dan jantung aku bertahan sampai habis internship. at least.. :(

No comments: