PENGIKUT

Sunday

bercakap, tapi tidak percaya. itu bodoh.

aku ingat aku dah kuat, sekali tadi pergi ke private setting facebook.. banyak jugak orang yang aku block. wakakakaka!!

*skroll down*

nah! terjumpa nama 'lagenda teratak'    'teratak cinta' <----engkorang nampak tak persamaan nama mereka? ye. sama dari segi 'teratak'

izinkan beta meroyan sebentar

TERATAK DENGAN KAU BOLEH PERGI MENINGALLLLL!!!


*Ehemm! back to the normal person*

aku ingat aku dah kuat, aku skroll private setting, ye aku nampak nama dua makhluk TUHAN yang sedang bercinta diatas kedukaan orang lain (baca : aku) aku dah block dua-dua. sekali dengan kawan-kawan mereka aku block. sebab, aku tak nak tahu langsung pasal mereka berdua. like seriously..

tiba-tiba aku jadi hilang sabar, mempersoalkan pelbagai perkara.

'kenapa dia orang berdua, TUHAN bagi bahagia?'

'kenapa aku perlu jadi korban untuk kebahagiaan mereka berdua?'

'kenapa aku'

'kenapa aku'

'kenapa aku'

'kenapa aku, dan bukan mereka yang rasa apa yang aku rasa?'

terlalu banyak kenapa. dan perkataan kenapa ini wujud untuk hambaNYA yang tidak tahu hendak bersyukur.. ='( dengan seribu juta nikmat yang lain..

hipokrit? yup. kadang-kadang kita perlu hipokrit dan selalu bercakap pada diri,

"TUHAN simpan perasaan aku ini untuk insan yang lebih berhak memiliki"






hanya bercakap, tapi tidak percaya itu bodoh.


2 comments:

Admin said...

Tuhan sedang sediakan yg lebih indah buat kamu, sabar sayang..

izzanis said...

Salam singgah.. :)

semoga terus bersabar dgn kesabaran yang baik..

" Lelaki yang baik untuk perempuan yang baik dan perempuan yang baik untuk lelaki yang baik.. "

Sesungguhnya Allah lebih mengetahui yang terbaik untukmu..

Teruskan berdoa~ ;) Insha Allah..