PENGIKUT

Tuesday

bahasa pelik

assalamualaikum!!!
*jerit pakai mic surau*

jawab salam pleaseeeeeeeeeeee.. heeee~~ macam lah dengar ye dak?

anyway, kau orang ada bahasa pelik tak? i mean, bahasa pelik yang akan terkeluar tanpa sengaja sewaktu kau orang sedang nerves atau sedang marah, atau sedang menasihati seseorang lepastu kehilangan idea?
macam mana nak atasi eh?

aku mengetahui tabiatku ini sejak semalam. ada beberapa bahasa pelik yang akan keluar kalau aku nerves dan dalam keadaan macam yang aku senaraikan diatas.

situasi bahasa pelik 1

seorang kakak sedang menasihati adiknya supaya pergi tuisyen

"tak pergi tuisyen ke?"

"esok orang pergilah"

"jangan malas nak tuntut ilmu, nanti ilmu tu *djjkhsudhsdjuhu ke ........"

warghhhh!!! bahagian * adalah bahasa pelik yang aku tak dapat nak typekan disini

situasi bahasa pelik 2

dua orang kawan yang berlainan jantina sedang berborak setelah sekian lama tak berjumpa

"lepasni nak pergi mana?"

"entah, takde apa2 plan ke?"

"lepasni *kajhsjjdkshfushdkjz kamu nak balik kan?"

bahagian * adalah bahasa pelik yang annoying terhadap diri sendiri

makin tua ni makin banyak bahasa pelik terkeluar dari mulut. well, mungkin aku sorang je kot yang ada bahasa-bahasa pelik yang terkeluar. harap kau orang jangan jadi macam ni lah ye. heeee~


memalukan diri sendiri betei  XD


ps: harap mereka yang pernah dengar bahasa pelik aku ni, tak gelar aku freak. huuuuuu~

No comments: