PENGIKUT

Wednesday

saya suka buat apa, tahulah engkau tu cikgu kemahiran hidup. =D

1) 


buat desert. (macm ni ke eja yang betul?) selalu konpius dengan ejaan padang pasir.


2)

buat cupcake! hihihihihi~ =D

3)


ape ni? kain? kalau kain selalunya sama dengan menjahit kan? yes! ini hobi baru. pernah dah buat sesuatu sebulan yang lepas. lepastu patah semangat dan cuba kumpul kekuatan. ala.. kau semua tak perlu tanya kenapa aku patah semangat yang penting sekarang aku dah ada semangat baru! YES! I AM STRONG WOMAN! =D tell me something that i dont know! *flip shawl* HAHAHAHA!!

oh ye. meh aku share apa yang aku pernah buat dengan hobi menjahit ni. tapi satu je lah sebab lepastu hati aku "rabak".

ta daaaaa!!!
hebat tak?
(sila puji hebat sekarang!!!!)

aku buat seekor je domo nih. lepastu aku terbangkan dia pergi ke shah alam. HAHAHAHA!! kenangan semuanya. harap-harap sampailah amanah aku pada 'orang' tu supaya domo diberikan kepada seorang makhluk yang super duper triple comel yang bernama mirza.

" ...hey makhluk comel!! (mirza)how i wish i can hug u one day =D mirza jaga domo elok-elok ye. bukan jodoh auntie nak berjumpa dengan mirza sekarang.."

 *tetiba terharu dengan hati sendiri =')*

4)


ha.. item diatas memang banyak kenangan. 3 kali diterbangkan ke shah alam. menjadi kegemaran satu keluarga aku, satu keluarga 'orang' tu. =D hihihihi~ tetiba terimbas kenangan lagi kan? tak pelah, ingatkan aku (suara tegas!) ini adalah episod terakhir imbas kenangan.. HAHAHAHA!!

tinggal item yang atas ni je yang aku masih tak mampu nak buat. semangat aku masih hilang. mungkin sebab banyak sangat aku bagi dan aku tak terima apa-apa. so, semangat tu masih di awan tak sampai-sampai.

*maaf ye adik. angah sedang kumpul kekuatan nak buat biskut yang korang suka ni. insyaALLAH.. the time will spoken again =D*


ok. dah! sekarang tunggu hasil daripada hobi baru aku tau! sila tunggu!! tak faham? SILA TUNGGU!! tak faham lagi? SILA TUNGGGGUUUUUU!!!

okey. annoying. HAHAHAHAHA!! bye. =D



p/s: aku teringin nak tengok mirza peluk domo tu dengan muka tersenyum. walaupun waktu tu dia dah besar. hatta gambar sekalipun aku tak kisah. janji hati yang 'rabak' ni puas. *berdoa pada TUHAN satu hari nanti aku dapat tengok puas-puas* ='))


3 comments:

aziehoneys said...

amal.. jelessss..
tgk amal wat domo tu.. besarnye... sini susah la na cr kain felt tu.. huhuhu :) project br dgn menjahit ape lg?? hehe

amalina wahida said...

azie~>project baru will be arrive soon. hahaha..! azi tak cuba cari kat kedai pengantin ke? biasanya ada kain felt tu kat kedai pengantin.. =) moh join buat domo jom!! =D

aziehoneys said...

oh..carik kat kdai pengantin yg jual2 barang hantaran ke amal?? huhu..kt semban tatau mane na crik da..susala kalo sek beli on9..

wahh.. mkin byk la bnda br dihasilkan ea;) hehehe